نتیجه ی یک اردوی خوب !

صدر از دست رفت

در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف ملوان رفت که بازی با نتیجه چهار بر دو به سود ملوان به پایان رسید. با این شکست استقلال صدر جدول را از دست داد و ملوان هم با 41 امتیاز با یک پله صعود ششم شد.

اولین اتفاق بازی تکل خشن مازیار زارع کاپیتان ملوان بر روی پاهای پژمان نوری؛ هافبک استقلال بود که با تذکر داور همراه شد.

در دقیقه 11 مسابقه ضربه کاشته مازیار زارع را مهدی رحمتی به طور ناقص دفع کرد و توپ در دهانه دروازه مقابل سیامک کوروشی فرود آمد و او با یک ضربه ساده گل اول ملوان را به ثمر رساند.

در صحنه این گل پای رحمتی به دلیل لغزندگی زمین لیز خورد.

در دقیقه 13 کوروشی درون محوطه جریمه توپ را برای احمد آهی سانتر کرد که این مدافع پیش تاخته با یک ضربه سر گل دوم ملوان را به ثمر رساند.

بعد از گل دوم هم باز این ملوان بود که بازی را در دست داشت و حمله کرد.

از دقیقه 30 به بعد استقلال حملاتش را آغاز کرد.

در دقیقه 39 سانتر ارسالی را حنیف عمران‌زاده به سمت دروازه ملوان زد که صادقی به خوبی این ضربه را مهار کرد.

در نیمه دوم هم هم این ملوان بود که باز به گل رسید و در دقیقه 49امیرحسین فشنگچی پا به توپ از جناح چپ استقلال نفوذ کرد و بعد از عبور از هاشم بیک زاده توپ را در محوطه جریمه به شاهین ثاقبی رساند که او با یک شوت گل سوم ملوان را زد.

در دقیقه 52 پاس مجید غلام نژاد به محمد قاضی مهاجم استقلال رسید که او با یک شوت از پشت محوطه جریمه گل اول آبی‌پوشان را زد.

در دقیقه 54 دوباره نوبت ملوان بود که گلزنی کند و شوت شاهین ثاقبی بازیکن ملوان در میانه راه به سر مهدی دغاغله مهاجم این تیم برخورد کرد و گل چهارم وارد دروازه استقلال شد.

بعد از گل چهارم ملوان، استقلال تمامی نیروهای تهاجمی خود را به میدان فرستاد و حتی حنیف‌عمران‌زاده هم به خط حمله فرستاد، ولی حملات آبی‌پوشان پراکنده بود.

در دقایق 74 و 76 مهدی رحمتی دو موقعیت خوب گلزنی را از ملوان گرفت.

ملوان در دقایق پایانی هم موقعیت برای گلزنی داشت که آنها را از دست داد.

در دقیقه ۹۰+ ۴ حنیف عمران زاده گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

محمدرضا اکبریان داور مسابقه به امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده و مهرداد اولادی،کاروالیو از استقلال و مهدی دغاغله و سهیل رحمانی از ملوان کارت زرد نشان داد.

استقلال در صورت کسب امتیاز در این مسابقه می‌توانست به صدر جدول برگردد . این آخرین بازی استقلال در سال 92 در لیگ برتر بود که توام با سنگین‌ترین شکست فصل آبی‌پوشان همراه شد و در حال حاضر این تیم با 50 امتیاز در رده دوم است و فولاد 51 امتیازی صدرنشین است.

در لیگ دوم برتر هم استقلال یک بار قهرمانی را در آخرین هفته با شکست مقابل ملوان در انزلی از دست داد تا ملوان همچنان گربه سیاه استقلال بماند.

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، مجید غلام نژاد، پژمان نوری، هاشم بیک زاده(از دقیقه 57 ریکاردو کاروالیو)، سیاوش اکبرپور، ساموئل، مهرداد اولادی( از دقیقه 46 محمد مهدی نظری)، آرش برهانی( از دقیقه 65 کبه) و محمد قاضی

گزارش تصویری دیدار استقلال و منتخب کیش

http://www.fcesteghlal.ir/esteghlal_content/media/image/2014/02/13059_orig.jpg

بقیه عکس ها در اینجا

پیروزی 6 گله استقلال مقابل منتخب کیش/هت‌تریک مناری‌زاده و درخشش مبعلی

http://www.fcesteghlal.ir/esteghlal_content/media/image/2014/02/13060_orig.jpg

تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز در یک دیدار دوستانه امروز به مصاف منتخب کیش رفت و در پایان به برتری 5 بر 3دست یافت. قضاوت این دیدار بر عهده حسن یوسفی بود. حدود دو هزار نفر از تماشاگران طرفدار دو تیم در ورزشگاه حضور داشتند.

تیم استقلال که در نیمه اول به تلفیقی از بازیکنان ذخیره و اصلی به زمین رفته بود با نتیجه دو بر یک شکست خورد اما در نیمه دوم قلعه‌نویی، آرش برهانی، کبه، اکبرپور، ساموئل و بیک‌زاده را به زمین فرستاد و همین مسئله موجب شد نتیجه متفاوت شود.

امیرحسین صادقی در دقیقه 8 و 91، آرش برهانی در دقیقه 50 و 77 و کبه در دقایق 55 و 65 شش گل تیم استقلال را در این بازی به ثمر رساندند. همچنین3 گل تیم منتخب کیش توسط مهدی مناری‌زاده در دقایق 36 و 44 و 76 به ثمر رسید.

ایمان مبعلی که در نیمه اول در ترکیب منتخب کیش حضور داشت با شروع نیمه دوم با پیراهن استقلال بازی کرد و پایه‌گذار گل دوم این تیم توسط برهانی شد. همچنین مهرداد اولادی یک ضربه به تیر دروازه زد. این بازیکن در ترکیب هر دو تیم 4 پاس گل داد و عملکرد فوق العاده ای داشت.

تیم استقلال از روز چهارشنبه اردویی را در جزیره کیش برپا کرده و فردا آخرین تمرین خود را در این منطقه برگزار خواهد کرد و روز یکشنبه به تهران باز خواهد گشت.


مصدومیت سید

http://bankvarzesh.com/Content/UploadImg/Screenshot_2014-02-14-22-34-46-1.png


گزارش تصویری از اردوی کیش{2}

http://www.fcesteghlal.ir/esteghlal_content/media/image/2014/02/13013_orig.jpg


بقیه عکس ها در اینجا

استقلال در جزیره کیش به روایت تصویر

تیم فوتبال استقلال تهران برای برگزاری یک اردوی آماده سازی در جزیره کیش به سر می برد.























حواشی تمرین امروز:


بنابراین گزارش،ایمان مبعلی که بالاخره و با تلاش مسئولین باشگاه استقلال به اردوی کیش ملحق شده بود، اولین حضور خود را در جمع شاگردان قلعه نویی تجربه کرد که طی این نوبت از تمرین، امیر قلعه نویی دقایقی را برای آبی پوشان صحبت کرد و به ایمان مبعلی بابت حضور دوباره اش در استقلال خوشامد گفت و از این بازیکن برای کمک به استقلالی ها تقدیر و تشکر کرد.


مبعلی



مبعلی -2


در اولین آیتم تمرینی، استقلالی‌ها زیر نظر امیر حاج قاسم، مربی بدنساز تیم تمرینات هوازی را مرور و با نرم دوی به دور زمین بدن‌های خود را گرم کردند.


حدود 200 نفر از هواداران استقلال که در جزیره کیش حضور دارند، با حضور در محل تمرین آبی‌پوشان، از نزدیک نظاره گر تمرینات شاگردان قلعه نویی شدند.

حضور افشارزاده در تمرین

بهرام افشارزاده، دبیر سابق کمیته ملی المپیک کشورمان در محل تمرین استقلالی‌ها حضور یافته و دقایقی را به کادر فنی و بازیکنان استقلال به خوش و بش پرداخت.


تمرینات عصر استقلال در حالی پیگیری شد که در ورزشگاه المپیک کیش وزش باد در حال وزیدن بود و همین امر نیز شرایط ایده‌آلی را برای تمرین استقلالی‌ها مهیا می‌کرد.


از دیگر آیتم‌های تمرینی دیروز، تمرین آقاوسط بود که آبی پوشان با تقسیم شدن به سه گروه تیمی به مرور آن پرداختند. این در حالی بود که امیر قلعه نویی نیز خود شخصا پا به توپ شد تا نشاط بیشتری به تمرین داده باشد.


ایمان مبعلی یار جدید استقلال که در حضور دوباره خود در جمع آبی‌پوشان پیراهن شماره 23 این تیم را برتن خواهد کرد.


از دیگر آیتم‌های تمرینی استقلالی‌ها، مرور برنامه‌های تاکتیکی بود که طی آن نفرات تیم زیر نظر کادر فنی به ارسال پاس‌های ترکیبی، ارسال از جناحین و تمرینات شوت‌زنی پرداختند.

لازم به اشاره است که تمرینات آماده‌سازی استقلال، فردا نیز از ساعت 18 در محل ورزشگاه المپیک کیش پیگیری خواهد شد.

مبعلی:رفتن از استقلال بزرگترین اشتباهم بود/هیچکس قول نداد که فیکس بازی می کنم

خبرگزاری فارس: مبعلی:رفتن از استقلال بزرگترین اشتباهم بود/هیچکس قول نداد که فیکس بازی می کنم


ایمان مبعلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیوستنش به استقلال و بازگشت به جمع آبی پوشان تهرانی صحبت هایی را انجام داد که در زیر می خوانید:

فارس: ابتدا از استقلال خوزستان و حضورت در این تیم که امسال منجر به درخششت شد صحبت کن.

شاید خیلی ها فکر می کردند حضور من در استقلال خوزستان اشتباه است.خیلی ها این تصور را داشتند که استقلال خوزستان امسال سقوط می کند اما با توجه به اطمینانی که به کادر فنی این تیم داشتم به اهواز رفتم.من با عبدالله ویسی کار کرده بودم و می دانستم که می توانم به این تیم کمک کنم. در همین ابتدای صحبت هایم بگویم که استقلال تهران در نیم فصل هم خواهان من بود ولی نتوانستم به این تیم بروم. بدون تعارف بگویم که من مدیون عبدالله ویسی هستم و از باشگاه استقلال خوزستان هم تشکر می کنم.شاید اگر هر مربی و هر باشگاه دیگری بود در این شرایط با جدایی من موافقت نمی کرد اما آنها نشان دادند نگاهی فرا ملی دارند چون استقلال نماینده ایران است.از هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان، آقای بختیاری مدیر عامل و شخص ویسی که شرایط حضورم در استقلال تهران را فراهم کردند تشکر می کنم.

فارس:فکر می کنی دو بازی خوب مقابل استقلال تهران در رفتنت به این تیم تاثیر داشت؟

من کلا امسال از عملکردم راضی هستم. مردم امسال دو بازی ما مقابل استقلال و پرسپولیس را دیدند و بقیه بازی ها را ندیدند.مطمئنا آن دو بازی در انتقالم به استقلال تاثیر داشت. دو سال پیش در استقلال بودم و نزدیک به 40 روز در این تیم بدنسازی کردم. روز آخر تصمیم گرفتم به پیکان بروم و در تیم ویسی بازی کنم و تقدیر این بود که باز هم از تیمی که ویسی مربی آن بوده به استقلال برگردم.

فارس:کار با امیر قلعه نویی را چطور می بینی؟

من به جز تیم ملی در جای دیگری با قلعه نویی کار نکرده ام ولی می دانم که خیلی ها بودند که می توانستند به استقلال بیایند. حالا که قلعه نویی به من اعتماد کرده باید جواب اعتمادش را بدهم.

فارس: قرار است چه شماره ای را بپوشی؟

شماره 23. سال اولی که به استقلال آمدم این پیراهن بر تن روانخواه بود و آن سال 32 پوشیدم اما خوشبختانه حالا می توانم 23 بپوشم.

فارس:به دو سال پیش برگردیم. چرا از استقلال رفتی؟ دلت برای آن روزها تنگ نشده؟

چرا دروغ بگویم دلم خیلی برای استقلال تنگ شده است. سالی که در استقلال بودم هنوز با جو این تیم هماهنگ نشده بودم. من 5 سال در امارات در تیم هایی بازی کردم که زیاد پر طرفدار نبودند.از آنجا به تیمی آمدم که هم هواداران زیادی داشت و طبعا حاشیه هایش هم زیاد است.کمی طول کشید که با تیم هماهنگ شوم.در نیم فصل دومِ همان سال خیلی خوب شدم و شرایطم بهتر شد اما در پایان سال  بزرگترین اشتباه را مرتکب شدم و از استقلال رفتم.من به شارجه رفتم و فکر می کردم  این تیم مثل همیشه است. اصلا قبل از آن قرار بود به قطر بروم.ولی خودم هم نمی دانم چه شد که سر از امارات در آوردم. این را برای اولین بار می گویم حتی وقتی با شارجه قرارداد بستم خانواده ام هم تعجب کرده بودند و می گفتند مگر قرار نبود به قطر بروی؟

فارس: و شارجه هم برایت خوش یمن نبود...

دقیقا. در آنجا مصدوم شدم. من آن تصمیم را عجولانه گرفتم و خیلی اشتباه کردم. البته سال بعد دوباره به استقلال آمدم ولی شب آخر نقل و انتقالات به پیکان رفتم. آن روز هم خیلی فرصت فکر کردن نداشتم و به پیکان رفتم. جایی که هر فکری کردم بر عکس شد. وقتی تیمی سقوط می کند همه را به یک چشم می بینند و نمی گویند فلان مربی یا بازیکن خوب بود. همه را مقصر می دانند.پارسال هم در پیکان خیلی زحمت کشیدیم ولی این تیم تماشاگر نداشت و استرس سقوط داشتیم.

فارس: به نظر تو استقلال امسال می تواند قهرمان لیگ شود؟

البته باید بگویم استقلال شرایطی دارد که بدون من تا اینجا فوق العاده کار کرده است. این تیم تا نیمه نهایی جام حذفی بالا آمده بود و شاید اگر روز بازی با مس برف نمی آمد برنده بازی می شد و حتی به فینال می رفت. حالا هم در  لیگ در صدر جدول هستند و مدعی قهرمانی. من فقط امیدوارم کنار بقیه بازیکنان خوب کار کنم.شرایط به گونه ای است که اصلا مطمئن نیستم که فیکس بازی می کنم و هیچکس هم قول نداده حتما بازی می کنم. باید خودم باشم که بتوانم در استقلال بازی کنم. ضمن انکه آمده ام که بیشتر در چشم باشم. من به حضور در تیم ملی امیدوارم و تمام تلاشم را انجام می دهم تا دعوت شوم.کی روش هم روی بازی های استقلال به خصوص در آسیا نگاه ویژه ای دارد.

فارس: فکر می کنی استقلال در آسیا موفق می شود. این تیم سال گذشته تا نیمه نهایی بالا رفت...

فکر می کنم نکته مهم بازی ها همین 6 بازی ابتدایی است. قطعا دور بعد بازی ها به سال آینده می خورد و این تیم می تواند تقویت شود.من با توجه به شناختی که از استقلال و تیم های همگروهش دارم مطمئن هستم می توانیم صعود کنیم.

فارس: برای فصل بعد هم در این تیم می مانی؟

طبعا اولویتم استقلال است ولی باید پایان فصل شود و در این خصوص صحبت کنیم.

فارس:مطالباتت را از استقلال خوزستان گرفته ای؟

فکر می کنم استقلال خوزستان یکی از دو سه تیمی در لیگ امسال باشد که پولها را تا امروز تمام و کمال پرداخت کرده است.حتی یک ریال کم و کاست برای بچه ها وجود نداشت.آنها به همه بازیکنان به یک اندازه پول دادند و همه  را به یک چشم نگاه کردند. تا امروز هم پولم را گرفته ام و هر چه هم طلبکار بوده ام به خاطر بازی های آخر فصل است که دیگر در خدمتشان نیستم. از نظر مالی هم با استقلالی های تهران صحبتی نکرده ام و 6 بازی آنقدر هم مهم نیست که بخواهم حرف پول را بزنم. به استقلال آمدم که کمک کنم و دینم را به هواداران این تیم ادا کنم.

فارس:صحبت خاصی باقی مانده؟

از همه کسانی که در استقلال خوزستان به من کمک کردند و به من انرژی دادند تشکر می کنم.از هواداران استقلال هم که در این چند روز استقبال خوبی از من داشتند و پالس مثبت دادند تشکر می کنم.این را هم بگویم که من با پیراهن استقلال موفق به گلزنی نشده بودم اما امیدوارم اولین گلم در آسیا یک گل تاثیر گذار،امتیاز آور و به یاد ماندنی  باشد.

دانلود گلهای استقلال به سایپا در هفته بیست و ششم

کلیپ گلهای استقلال به سایپا

گل اول توسط آرش برهــــ100ـــانی

دانلود

گل دوم توسط بوبکر کبــه

دانلود

اوج گیری دوباره با برهانی

صــدر همچــنان آبــی مانــد / آندو محروم شد

آخرین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت 17 بین دو تیم استقلال و سایپا در ورزشگاه آزادی و در حضور کم تعداد تماشاگران برگزار شد که استقلال دو بر صفر به پیروزی رسید.

آرش برهانی در دقیقه 52 از داخل محوطه جریمه با یک ضربه فنی گل استقلال را به ثمر رساند. این صدمین گل آرش برهانی در لیگ برتر بود.

در دقیقه 74 کبه روی پاس ارسالی برهانی توانست گل دوم استقلال را با یک شوت از داخل محوطه جریمه به ثمر برساند.

احمد صالحی داور مسابقه به سیاوش اکبرپور و آندرانیک تیموریان از استقلال کارت زرد نشان داد.

استقلال با این برد 50 امتیازی شد و همچنان صدر جدول را حفظ کرد. سایپا هم با 31امتیاز در رده نهم باقی ماند.

استقلال در صورت پیروزی در این بازی همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی می‌ماند.

*ترکیب تیم استقلال:

سید مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، امیر حسین صادقی، هاشم بیک زاده، مجید غلام نژاد، آندرانیک تیموریان، سیاوش اکبرپور( از دقیقه 85 مهرداد اولادی)، آنتونیو کاروالیو، محمدقاضی، محمد مهدی نظری( از دقیقه 71 کبه) و آرش برهانی.

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

* امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال پس از وارد شدن به زمین بلافاصله به سمت فیرات سرمربی تیم سایپا رفت و با کادرفنی حریف خوش و بش کرد.

* مارکار آقاجانیان به نمایندگی از کادر فنی تیم ملی این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کند.

* مهدی رحمتی و مجید غلام‌نژاد به سمت نیمکت تیم سایپا رفتند. روزبه شاه‌علی‌دوست، ابراهیم صادقی و ابراهیم شکوری از تیم سایپا به سمت امیر قلعه‌نویی رفتند و با او خوش و بش کردند.

* در جریان بازی سر دروازه‌بان سایپا شکست و پزشکان ناچار به باندپیچی سر این بازیکن شدند.

* هواداران تیم استقلال به خاطر سرمای شدید هوا ایستاده در جایگاه این بازی را تماشا می‌کنند.

* امیر قلعه‌نویی زمانی که مهدی نظر توپ را خراب کرد او را کنار کشید و با او صحبت کرد

* دقیقه 43 قلعه‌نویی به شدت سر برهانی فریاد می‌زد. عصبانیت قلعه نویی به حدی بود که نزدیک بود وارد زمین شود.

*آرش برهانی با گلی که در جریان بازی استقلال و سایپا به ثمر رساند موفق شد صدمین گل خود را با پیراهن استقلال به ثمر برساند و از این حیث رکورددار شد

برهانی مهاجم استقلال پس از گلزنی مقابل سایپا به سمت تماشاگران تیمش رفته و دست خود را به شکل قلب بر روی پیراهنش درست کرد. نکته جالب اینکه پس از گلزنی او اشک شوق ریخت.

* تماشاگران استقلال پس از گلزنی برهانی مقابل سایپا با شعار «برهانی صدتایی» مهاجم این تیم را تشویق کردند.

* امیر قلعه‌نویی یک بار دیگر با شعار «امیر نازی‌آباد» تشویق شد و سرمربی استقلال نیز به احساسات هواداران این تیم پاسخ داد.

* امیر عرب، سید مهدی علوی و علی امیری از مسئولان باشگاه استقلال در جایگاه ویژه حاضر هستند.

* پس از گل برتری استقلال تماشاگران سرود قهرمانی سر دادند.

* قبل از آغاز نیمه دوم امیر قلعه‌نویی در خصوص اعتراضات خود در جریان نیمه اول به داور مسابقه توضیحاتی را ارائه کرد.

* دقایقی پس از اینکه تیموریان ازداور کارت زرد گرفت، این بازیکن دوباره به مجید ایوبی مدافع سایپا درگیر شد که این بار سریعا بازیکن استقلال به خاطر اینکه آندو کارت نگیرد او را از صحنه دور کردند

*امیر قلعه‌نویی، مجید صالح، آندرانیک تیموریان و جمعی دیگر از بازیکنان و کادر فنی استقلال بعد از پایان مسابقه به سمت نیمکت سایپا رفتند و به فیرات سرمربی سایپا خسته نباشید گفتند.

*هوا در ورزشگاه آزادی به قدری سرد است که داوران بلافاصله پس از اتمام مسابقه به سرعت به سمت رختکن دویدند.

*هواداران استقلال در پایان این مسابقه سرود قهرمانی در ورزشگاه آزادی سر دادند. آنها همچنین با شعار «علی دایی، رئیس مافیایی» علیه سرمربی پرسپولیس شعار دادند.

*کادر فنی استقلال پس از کسب عنوان بازیکن برتر توسط آرش برهانی به وی تبریک گفتند.

*هواداران استقلال با شعار «آرش صدتایی» مهاجم تیم خود آرش برهانی را تشویق کردند. برهانی در دیدار مقابل سایپا صدمین گل خود در تاریخ لیگ برتر را به ثمر رساند.

*برخلاف همیشه که بازیکنان برتر میدان بعد از دریافت جوایزشان با دوربین تلویزیونی مصاحبه می‌کردند امروز این کار انجام نشد.

*برخورد گرم عکاسان ورزشی با جواد خیابانی نیز در نوع خود جالب توجه بود. در پایان این دیدار عکاسان ورزشی در کنار زمین با جواد خیابانی گزارشگر تلویزیونی خوش و بش کردند.

اولین جام پرید

تیم آخر جدول حسرت یک برد به دل استقلال گذاشت / آبی ها حذف شدند

در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 در ورزشگاه پوشیده از برف و در حضور 1000 نفر به مصاف تیم مس کرمان رفت که مس کرمان 2 بر یک به پیروزی رسید و به فینال جام حذفی رسید.

ادینهو در دقیقه 7 مسابقه از روی یک ضربه کاشته از پشت محوطه جریمه دروازه استقلال را باز کرد. ضربه ادینهو زمینی و به گوشه دروازه استقلال زده شد.

در دقیقه 85 ادینهو از داخل محوطه جریمه با یک شوت محکم و فنی گل دوم مس کرمان را به ثمر رساند.

در دقیقه 12 مسابقه ضربه کاشته تیموریان روی دروازه مس ارسال شد که امیر حسین صادقی با یک ضربه سر گل استقلال را به ثمر رساند.

تورج حق‌وردی داور مسابقه به محمد قاضی از استقلال کارت زرد نشان داد.

به این ترتیب تیم مس در روز 25 بهمن ماه در فینال جام حذفی به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.

ترکیب تیم استقلال:

سید مهدی رحمتی،امیرحسین صادقی،حنیف عمران زاده،هاشم بیک زاده،علیرضا واحدی نیکبخت،پژمان نوری،جی لوید ساموئل، آندرانیک تیموریان،سیاوش اکبرپور،مهرداد اولادی( از دقیقه 59 آرش برهانی) و محمد قاضی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی


!!!

دانلود گل استقلال به مس در هفته بیست و پنجم

کلیپ تک گل استقلال به مس توسط قاضــی

دانلود

عاقبت راضی شدن به یک گل

ضدحال در دقیقه 90 ; تساوی استقلال و مس

تیم فوتبال استقلال تهران از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز (جمعه) در کرمان مقابل تیم مس به تساوی یک بر یک رضایت داد.

گل استقلال را محمد قاضی در دقیقه 42 و گل تیم مس را ادینیو در دقیقه 91 به ثمر رساندند. استقلالی‌ها در دقیقه 38 صاحب یک موقعیت پنالتی شدند که حسن رودباریان، دروازه بان مس توپ ساموئل را گرفت. داور پنالتی را به خاطر خطای فرزاد حسین‌خانی روی آرش برهانی اعلام کرد که بازیکنان مس نسبت به آن معترض بودند.

این بازی از ساعت 15 در حضور حدود 10 هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه شهید باهنر کرمان آغاز شد.

تیم استقلال در ابتدای این بازی با ترکیب سیدمهدی رحمتی، امیر حسین صادقی، هاشم بیگ زاده، مجید غلام نژاد، حنیف عمران زاده، آنتونیو کاروالیو، پژمان نوری، جی لوید ساموئل، سیاوش اکبرپور، محمد قاضی و آرش برهانی به میدان رفت.

در نیمه نخست و در اکثر زمان بازی تیم مس فوتبال بهتری نسبت به میهمانش انجام داد و بعضا فرصت‌های گلزنی خطرناکی بدست آورد. ابتدا در دقیقه 15 مصطفی شجاعی پاس عمقی را دریافت کرد و در موقعیت تک‌به تک با رحمتی قرار گرفت اما او توپ را به بیرون دروازه زد. همچنین در دقیقه 29 شوت ادینیو هم راهی به دروازه استقلال پیدا نکرد.

در نیمه دوم هم تیم مس برای جبران گل خورده حملات متعددی را روی دروازه استقلال ترتیب داد که تا پایان 90 دقیقه هیچ کدام از آنها تبدیل به گل نشد. خطرناک‌ترین فرصت‌های گلزنی مس در نیمه دوم ابتدا در دقیقه 72 بود که رحمتی شوت ادینیو را به کرنر فرستاد و سپس در دقیقه 79 هم موقعیت دیگری برای این تیم از دست رفت.

اما در اولین وقت اضافه بازی ادینیو بازیکن برزیلی مس با ضربه سر توپ را وارد دروازه استقلال کرد.

در این بازی قاضی و ساموئل از استقلال و هادی تامینی و فرزاد حسین‌خانی از مس کارت زرد دریافت کردند.


تیم استقلال با این نتیجه 47 امتیازی شد و بخاطر تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد 47 امتیازی دوباره در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت.

*حدود سه هزار استقلالی در استادیوم حضور دارند و همچنین همین تعداد طرفدار مس کرمان نیز در ورزشگاه حاضر هستند.

*هنگامی که بازیکنان استقلال برای گرم کردن وارد زمین شدند سید مهدی رحمتی، سیاوش اکبرپور و حنیف عمران‌زاده بیشتر از سایرین تشویق شدند.

*هنگامی که بازیکنان مس وارد زمین شدند لوکا بوناچیچ در اقدامی عجیب با بازیکنان مس گرم می‌کرد این در حالی است که به هنگام گرم کردن بازیکنان تیم‌ها معمولا کمک‌مربیان این کار را انجام می‌دهند.

*زمانی که امیر قلعه‌نویی وارد زمین شد به شدت و به صورت ممتد مورد تشویق طرفداران استقلال قرار گرفت. آنها حدود پنج دقیقه یک‌صدا سرمربی استقلال را تشویق می‌کردند.

*چند مینی‌بوس هوادار استقلال از شهرستان‌های کهنوج، بم، جیرفت و رفسنجان به ورزشگاه آمدند. آنها با خود یک بنر آوردند که روی آن نوشته شده قلب کهنوج به عشق استقلال می‌تپد و یا خون مردم رفسنجان آبی است.

*جانبازان دفاع مقدس در استادیوم کنار نیمکت دو تیم حضور دارند و قرار است بازی را از آنجا تماشا کنند.

*مسئولان ورزشگاه قبل از شروع بازی برای تماشاگران موسیقی‌های مجاز و آهنگ‌هایی از رضا صادقی را پخش کردند.

*اسکوربورد ورزشگاه به صورت کامل کار می‌کند و مشکلی از لحاظ پوشش بازی ندارد.

*هوای شهر کرمان برخلاف صبح امروز ابری است.

* محمد قاضی که پس از گلزنی پیراهن خود را بالا زده بود، روی زیر پیراهنش «سلام بر خداوند،‌ مهرسانا» نوشته شده بود. مهرسانا نام دختر قاضی است که روز شنبه به دنیا آمد.

* تماشاگران استقلال که در ورزشگاه حضور دارند شعار استقلال باغیرت را سر دادند همچنین آنها از حالا شعار معروف قهرمانی این باشگاه را می‌خوانند.

* بعد از بیرون کردن تصویربردار 90 هنگامی که دلیل این کار پرسیده شد ناظر فدراسیون گفت وی تیم مس را کوچ می‌کند به همین دلیل به او اجازه حضور در کنار زمین را نداد!

* اودینهو مهاجم مس توسط استقلالی‌ها تشویق شد

قرآن خـــدا غلط میشه 2 تا بزنیم . تا کی 1-0 آخه ... 0-0 میشد اینقد زورمون نمیومد

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنــدو ماندنــی شــد

تیموریان که با پیشنهاد 5 میلیارد و 400 میلیونی الاهلی قطر برای امضای قرارداد 1.5 ساله روبه‌رو شده بود پس از مذاکرات برادرش، سرژیک با علی فتح‌الله‌زاده، در استقلال ماندنی شد.

فتح‌الله‌زاده با بیان این خبر گفت: امروز جلسه‌ی خیلی خوبی با سرژیک تیموریان داشتیم و پس از مذاکرات نهایی آندرانیک تیموریان در استقلال ماندنی شد و از فردا در تمرین‌های تیم شرکت خواهد کرد.

تمرین امروز

آندو به تهران برگشت / جنجال بر سر تاریخ قرارداد

آندو که برای مذاکره و پیوستن به تیم الاهلی قطر به این کشور سفر کرده بود به تهران بازگشت.

ماجرا از این قرار است که بندی در قرارداد تیموریان وجود دارد که به او اجازه می دهد تا او در ماه بهمن از استقلال جدا شود اما نکته اینجاست که تاریخ این قرارداد در نسخه ای که در دفتر باشگاه استقلال وجود دارد یکم بهمن ماه درج شده و این تاریخ در نسخه ای که در اختیار آندوست یازدهم بهمن ماه ثبت شده است!فتح الله زاده هم به همین دلیل است که می گوید رضایت نامه آندو را به او نمی دهد.

فردا دهم بهمن ماه و آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی فیفاست.مسئولان باشگاه الاهلی هم به آندوگفته اند که بیش از این نمی توانند منتظر او بمانند.آنها با توجه به اتمام فصل نقل و انتقالات زمستانی باید قرارداد یک بازیکن خارجی خودشان را فسخ کنند تا بتوانند آندو را جذب کنند.به همین دلیل و با توجه به اینکه تیموریان هنوز رضایت نامه اش را نگرفته است احتمالا نمی تواند به تیم قطری بپیوندد

به نظرم اگه بخواد بیاد داد و هوار کنه و بعدش درست واسمون بازی نکنه و لج کنه , بره بهتره ...


من هم از قطر پیشنهاد دارم ولی فقط استقلال


حنیف عمران‌زاده هم از پیشنهاد قطری‌ها به خود خبر داد. این بازیکن طی گفت‌و‌گویی با سایت رسمی باشگاه استقلال اظهار داشت: یکی از تیم‌های قطری طی تماسی با من خواستار پیوستنم به لیگ قطر شد اما در حال حاضر هیچ تمایلی به جدایی از استقلال ندارم و اولویتم در همه حال استقلال است.

مدافع استقلال افزود: اعتقاد دارم برای لژیونر شدن باید منافع باشگاه را در نظر گرفت. با شرایط حال حاضر استقلال هر بازیکنی که بخواهد جدا شود جدایی‌اش به ضرر تیم است

ای درد و بلات بخوره تو فرق سر بعضیا ... !


شعار هواداران در تمرین ; نه قطر نه کویت جانم فدای اس اس

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 امروز در کمپ زنده یاد حجازی و با حضور نزدیک صد تماشاگر برگزار شد.

در تمرین امروز آبی‌پوشان خسرو حیدری، احمد جمشیدیان و آندرانیک تیموریان غایب بودند. جدایی هافبک تیم استقلال و سفر او به کشور قطر سوژه اصلی تماشاگران حاضر در تمرین استقلال بود. آنها در خصوص اینکه چرا تیموریان به یک باره تصمیم به جدایی گرفت صحبت می‌گردند و از رفتن او ناراحت بوده و ابراز نگرانی می‌کردند.

* قبل از شروع تمرین امروز کبه، مهاجم سیه‌چرده استقلال برای دقایقی با میرشاد ماجدی و ایمان عالمی گفت‌وگو کرد. وی خطاب به مربی استقلال می‌گفت من نمی‌توانم در هتل زندگی کنم و شرایط آنجا برایم سخت است. ماجدی نیز توضیحاتی را به وی ارائه کرد و گفت وی از دو روز دیگر می‌تواند در منزلی که باشگاه برای او تهیه کرده مستقر شود.

* امیر قلعه‌نویی قبل از شروع بازی برای دقایقی با بازیکنان استقلال به گفت‌وگو پرداخت. وی آنها را جمع کرد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت. قلعه‌نویی نگاهی به بازیکنان انداخت که در این لحظه چند بازیکن این تیم خطاب به سرمربی استقلال گفتند خدا را شکر نقل و انتقالات لیگ قطر دو روز دیگر تمام می‌شود وگرنه الان 11 نفر هم نبودم که این مسئله با خنده جمع و لبخند قلعه‌نویی توأم شد. سرمربی بعد از این صحبت‌ها از بازیکنان خواست طوری تمرین کنند که برای دیدار با مس با تمام قوا به زمین بروند و دو امتیاز از دست رفته بازی با ذوب‌آهن را جبران کنند ( بابا دم روحیتون گرم میخندید بازم !)

* منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی و مهدی فنونی‌زاده که مدتی در تمرینات حضور نداشت امروز در محل تمرین استقلال حضور پیدا کردند.

*‌با گذشت 15 دقیقه از تمرین آبی‌پوشان حدود 20 نفر از تماشاگران استقلال روی سکوها رفته و با شعارهای مختلف امیر قلعه‌نویی را حمایت کردند. تماشاگران شعار می‌دادند «ژنرال امیرخان، استقلال قهرمان». بخشی دیگر از شعارهای تماشاگران معنادار بود آنها فریاد می‌زدند «نه قطر، نه کویت، جانم فدای اس اس». در این لحظه کریم بوستانی مربی استقلال خطاب به تماشاگران گفت قلعه‌نویی می‌گوید علیه کسی شعار ندهید و اگر می‌خواهید تیم را تشویق کنید همین موضوع باعث شد تماشاگران متفرق شوند و به صورت ایستاده تمرین را تماشا کنند.

* در بخش اول تمرین بازیکنان زیر نظر حاج قاسم به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند سپس در قالب گروه‌های چند نفره بازی آقاوسط انجام دادند و در بخش پایانی فوتبال درون تیمی را پشت سر گذاشتند.

* بازیکنان تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز به هاشم بیک‌زاده بابت به دنیا آمدن فرزند دوم وی تبریک می‌گفتند.

* در حالی که تمرین رو به پایان بود امیر قلعه‌نویی زودتر به رختکن رفت. وی خطاب به فرزند پژمان نوری گفت این دستگاهی که «مسترفوتبال» همه با آن بازی می‌کردند را کجا بردی که پسر نوری خطاب به قلعه‌نویی گفت امیرخان من شنیده‌ام شما دستگاه را با خودتان برده‌اید که باعث خنده قلعه‌نویی شد. بعد از دقایقی قلعه‌نویی مجددا به زمین برگشت و با کبه به گفت‌وگو پرداخت.

* آخرین آیتم تمرین استقلال تمرین چارچوب‌شناسی برای مهاجمان بود که آنها به توپ ضربه می‌زدند.

* تیم فوتبال استقلال فردا ساعت 10 صبح آخرین تمرین خود را در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار و اعضای این تیم ساعت 14 تهران را به مقصد کرمان ترک خواهند کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان از ساعت 15 روز جمعه در ورزشگاه امام علی شهر کرمان برگزار خواهد شد


نامه به الاهلی و فدراسیون قطر ; تیموریان بازیکن ماست ! / رفتار او درست نبود

علی فتح‌الله‌زاده درباره رفتن آندرانیک تیموریان به قطر گفت: به باشگاه الاهلی و فدراسیون فوتبال قطر نامه‌ای ارسال و تاکید کرده‌ایم که آندو با ما قرارداد دارد و نمی‌تواند بدون رضایت ما به تیم دیگری برود.

او در ادامه گفت: رفتار آندو درست نبود که بدون اجازه ما به قطر رفت. او البته با قلعه‌نویی در این باره صحبت کرده بود اما قلعه‌نویی هم با رفتن آندو مخالف است. آندو علی‌رغم مخالفت قلعه‌نویی و بدون اجازه ما به قطر رفته است. من باز هم تاکید می‌کنم که با جدایی او مخالفیم و امیدوارم با صحبت‌هایی که با او انجام می‌دهیم، در تصمیمش تجدیدنظر کند و چند بازی باقی مانده را در کنار ما باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره جدایی نکونام و منتظری از استقلال و شباهت این جدایی‌ها با رفتن تیموریان به قطر گفت:

منتظری از ابتدای فصل از چین پیشنهاد داشت اما آن زمان لیگ چین هنوز شروع نشده بود و از او خواستیم که تا نیم فصل در استقلال بماند.

وقتی هم که خواست برود، ما پای قول اخلاقی که داده بودیم ایستادیم و هیچ بندی در قرارداد منتظری و نکونام نبود که به واسطه آن این دو بازیکن بتوانند بدون نظر باشگاه به تیم دیگری بروند.

فتح‌الله‌زاده افزود: وقتی نکونام خواست که از استقلال جدا شود، با او جلساتی برگزار کردیم و با این که مخالف جدایی‌اش بودیم، در نهایت شرایط طوری شد که توافق کردیم و رضایت‌نامه او را دادیم اما درباره آندو این اتفاق نیفتاد. ای کاش تیموریان قبل از رفتن با ما صحبت می‌کرد. 

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان تاکید کرد:

تیموریان بازیکن ماست و برای آنکه به هر تیمی برود، اول باید رضایت ما را جلب کند

دانلود گل استقلال به ذوب آهن در هفته بیست و چهارم

کلیپ تک گل استقلال به ذوب توسط مدافع حریف

دانلود

مصاحبه با آرش (بازیکن اخلاق)

**********************************************

سر حنیف بخیه خورد

بعد از پایان بازی و در رختکن استقلال سر حنیف عمران زاده بخیه خورد.مدافع استقلال به دلیل ضربه ای که به سرش وارد شده بود در رختکن مورد مداوای کادر پزشکی قرار گرفت

* نوروزی : فردا از پای خسرو MRI میگیریم

مساوی رو گرفتیم

تساوی نوبرانــه و صدرنشینی مجدد

تیم فوتبال استقلال از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت که بازی با نتیجه مساوی  یک بر یک به پایان رسید.

محسن بیاتی‌نیا در دقیقه 25 در داخل محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و با یک شوت گل اول ذوب آهن را به ثمر رساند.

در دقیقه 86 روی ضربه کرنر ارسالی حنیف عمران‌زاده با سر ضربه‌ای زد که پس از برخورد به مدافع ذوب آهن توپ وارد دروازه این تیم شد.

خسرو حیدری در دقیقه 18 مسابقه مصدوم شد و جای خود را به مهرداد اولادی داد.

در نیمه اول ذوب آهن تیم برتر میدان بود و چند موقعیت گل بر روی دروازه استقلال ایجاد کرد. در دقیقه 45 هم محسن بیاتی‌نیا یک فرصت عالی گلزنی را از دست داد.

استقلال در نیمه دوم از دقیقه 60 به بعد بر توپ و میدان مسلط شد.

البرز حاجی‌پور داور مسابقه به قاسم حدادی‌فر، سینا عشوری، محسن بیاتی‌نیا از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

استقلال با این مساوی 46 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد به صدر جدول برگشت.

ذوب آهن هم 22 امتیازی شد.

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، پژمان نوری، خسرو حیدری( از دقیقه 18 مهرداد اولادی)، ساموئل، آندرانیک تیموریان، سیاوش اکبرپور، آرش برهانی( از دقیقه 75 ایمان با صفا)، محمد قاضی و تونی کاروالیو( از دقیقه 46 علیرضا نیکبخت واحدی)

جواد خیابانی گزارشگر مسابقه قبل از حضور در جایگاه خود با تماشاگران استقلال صحبت می‌کرد و هواداران بابت درگذشت مادرش به او تسلیت می‌گفتند و خیابانی هم ضمن تشکر از آنها پرسید چرا تماشاگران به ورزشگاه نمی‌آیند. بازی‌ها بسیار حساس است و استقلال هم مدعی قهرمانی است.

* آندرانیک تیموریان،خسرو حیدری و محمد قاضی سه بازیکن استقلال بودند که پیش از آغاز مسابقه به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفتند و با تمام نیمکت‌نشینان این تیم دست دادند.

* پیش از شروع مسابقه امیر قلعه‌نویی با تیموریان صحبت کرد.

* امیر قلعه‌نویی قبل از شروع مسابقه با سمت نیمکت ذوب‌آهن رفت و با سرمربی و سرپرست این تیم خوش و بش کرد.

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم به همراه امید نمازی از جمله تماشاگران ویژه این مسابقه است.

* فیرات سرمربی سایپا هم یکی از تماشاگران ویژه این دیدار است.

* امیرعرب، علی امیری، ستار همدانی، ایمان عالمی، سرژیک تیموریان از جمله حاضرین در جایگاه ویژه هستند.

* سعید آزادی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن قبل از شروع مسابقه به رختکن ذوب‌آهن رفت

* بعد از آنکه البرز حاجی‌پور در پایان نیمه اول اجازه نداد استقلالی‌ها ضربه کاشته خود را بزنند و سوت پایان بازی را بصدا درآورد. بازیکنان استقلال به این مسئله معترض بودند و با دوار صحبت کردند که او باید اجازه زدن ضربه را به استقلال می‌داد

تمرین امروز عصر

گلزنی های آرش و تمرین با فوتبال مستر
 

تمرین امروز (جمعه) تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار روز یکشنبه مقابل ذوب‌آهن ساعت 15 در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

*  استقبال خوبی از سوی هواداران استقلال انجام شد و حدود 200 نفر در تمرین آبی‌پوشان حضور داشتند. این تعداد که از نتایج اخیر استقلال راضی به نظر می‌رسیدند درباره استعفای محمد رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس و همچنین سرپرستی علی پروین اظهارنظر می‌کردند و اعتقاد داشتند پروین باعث حاشیه‌های اخیر در پرسپولیس شده است. آنها همچنین معتقد بودند دایی پس از دیدار با فولاد خوزستان از پرسپولیس می‌رود.

* دستگاهی به نام "فوتبال مستر" که یکی دو روزی است در تمرین استقلال مورد استفاده قرار می‌گیرد،  امروز هم سوژه تمرین آبی‌پوشان بود. بازیکنان همگی سعی می‌کردند که توپ از یکی از حفره‌های این دستگاه وارد شود و از حفره دیگر بیرون بیاید.

* امیرحسین صادقی و آنتونیو بازیکن برزیلی استقلال با همدیگر بر سر ضربه زدن به این دستگاه رقابت کردند که مدافع استقلال آنتونیو را شکست داد. آنتونیو به نشانه ناراحتی خودش را روی زمین به خواب زد.

* امیر قلعه‌نویی هنگام مصاحبه با خبرنگاران از تصویربردار یکی از رسانه‌ها خواست از حسام فرزند یکی از هواداران استقلال که در این فصل در بیشتر تمرینات این تیم حاضر می‌شود گزارشی بگیرد چرا که معتقد بود وی 8 سال دیگر لیونل مسی فوتبال ایران می‌شود. این در حالی است که پیش از این قلعه‌نویی این مسئله را بارها عنوان کرده بود.

* بازی کردن قلعه‌نویی با حسام بر سر ضربه به دستگاه فوتبال مستر به سوژه عکاسان حاضر در تمرین تبدیل شده بود.

* مهدی نظری به دلیل درد پشت پا تنها غایب تمرین امروز استقلال بود.

* احمد جمشیدیان و کبه که مدتی به دلیل مصدومیت در تمرینات استقلال غایب بودند از روز گذشته به تمرینات آبی‌پوشان اضافه شدند. جمشیدیان همراه بازیکنان تمرین کرد اما کبه به تمرین اختصاصی پرداخت.

* در حالی که تمرین استقلال در جریان بود، دود مهیبی کمپ استقلال را فرا گرفت که این موضوع باعث تعجب بازیکنان و تاریک شدن فضای تمرینی آبی‌پوشان شد.

* خسرو حیدری در تمرینات گروهی شرکت نکرد و بیشتر نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بود. این بازیکن دقایقی با بچه‌های مدرسه فوتبال یکی از مناطق تهران که در تمرین استقلال حاضر شده بودند صحبت کرد و با آنها عکس یادگاری انداخت.

البته وی مشکل مصدومیت ندارد و می‌تواند تیمش را در دیدار یکشنبه همراهی کند.

* چند نیمکت ذخیره همانند مسابقات فوتبال تهیه شده بود تا مربیان به راحتی بتوانند روی این نیمکت‌ها نشسته و نظاره‌گر تمرین باشند.

* بازیکنان پس از دویدن دور زمین در 3 گروه به تمرین آقاوسط پرداختند و پس از آن به مدت 20 دقیقه بازی فوتبال را انجام دادند. در این بخش تمرینی امیرحسین صادقی نقش پیستون چپ را بازی می‌کرد. ظاهرا قرار است به جای هاشم بیک‌زاده که در دیدار مقابل ذوب‌آهن غایب است از صادقی در پیستون چپ استفاده شود.

آرش برهانی و محمد قاضی دو بازیکنی بودن که در زدن ضربات آخر موفق ظاهر شدند و هنگامی که برهانی گل‌زنی می‌کرد تماشاگران دست می‌زدند و او را تشویق می‌کردند.

*  پژمان نوری با فرزندش در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرده بود.

* پس از پایان بخش تمرینی فوتبال بازیکنان استقلال به تمرین شوت به دروازه پرداختند که در این بخش از تمرین بازیکنانی نظیر آنتونیو و آندرانیک تیموریان موفق عمل کردند.

* میکو مربی بدنساز تیم ملی در تمرین آبی‌پوشان حضور داشت و دقایقی با امیر قلعه نویی به صحبت پرداخت.

*‌بنا بر دستور امیر قلعه‌نویی تمرین فردای استقلال ساعت 11 در کمپ برگزار می‌شود. قرار است پس از دیدار مقابل ذوب‌آهن تمرینات استقلال به زمین شماره 2 آزادی منتقل شود


وقتی این بلا سرم آمد حرفی زدم ؟

آن روز که در تبریز خطای شدید روی من شد آیا داد و قال کردم و از کمیته انضباطی خواستم بازیکن حریف را محروم کند؟

خواهش می کنم این عکسی که از من وجود دارد را خوب نگاه کنید. بدن من از چند جهت خراشیده شده اما من نه حرفی زدم و نه از کسی خواستم ضربه زننده را محروم کند



گزارش تصویری از تمرین امروز(جمعه)تیم فوتبال استقلال


برای دیدن  عکسها لطفا اینجا را کلیک کنید

آندو فقط جریمه نقدی شد !

گزارش تمرین امروز

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 امروز در کمپ زنده یاد حجازی پیگیری شد. محمدمهدی نظری تنها غایب امروز استقلال بود.

*قبل از شروع تمرین امیر قلعه‌نویی با آندرانیک تیموریان در خصوص صحنه‌ای که روی سینا عشوری اتفاق افتاده بود صحبت کرد و نظرات وی را می‌خواست.

*احمد جمشیدیان و کبه دو بازیکن مصدوم استقلال از امروز به جمع سایر بازیکنان اضافه شده و در کنار دیگر بازیکنان تمرین کردند. دکتر نوروزی با حضور در تمرین امروز آبی‌پوشان برنامه‌های تمرینی را به این دو بازیکن ارائه کرد.

*امیر قلعه‌نویی قبل از آغاز تمرین امروز بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت. سرمربی تیم استقلال خطاب به بازیکنان تیمش گفت: من از شما می‌خواهم که با جدیت تمرین کنید زیرا همین تمرین پرفشار مثل چند مسابقه به بدن شما فشار می‌آورد. شما در زمین‌هایی تمرین می‌کنید که مثل زمین‌های تمرینی در اروپا نیست به همین خاطر من از شما می‌خواهم با تمرینات مرتب خود را در شرایط ایده‌آل نگه دارید. همچنین سرمربی تیم استقلال به هاشم بیک‌زاده تبریک می‌گفت و همه بازیکنان نیز با این بازیکن شوخی می‌کردند که مشخص نبود دلیل این موضوع چه بود.

*بعد از صحبت‌‌های سرمربی استقلال با بازیکنان وی خسرو حیدری را کنار کشید و برای دقایقی نیز با این بازیکن به گفت‌وگو پرداخت.

*مسئولان کمپ استقلال با نصب نیمکت ذخیره در کنار زمین چمن شرایط خوبی را برای مربیان و استقرار آنها فراهم کردند.

*دوربین یک برنامه تلویزیونی برای تهیه گزارش مستند امروز در محل تمرین شرکت کرده و در خصوص نیروی انتظامی قصد صحبت با قلعه‌نویی داشت که سرمربی استقلال با آنها گفت‌وگویی انجام نداد.

*سیاوش اکبرپور قبل از شروع تمرین به اتاق مونتاژ رفت و پس از مداوای پای خود زیر نظر دکتر نوروزی با بازیکنان تمرین کرد.

*در بخش اول تمرین بازیکنان زیر نظر امیر حاج‌قاسم به تمرینات بدنسازی پرداخته و بدن‌های خود را گرم کردند. در مرحله دوم بازیکنان آقاوسط را پشت سر گذاشتند و در بخش پایانی فوتبال درون‌تیمی را در نیمی از زمین برگزار کردند که قلعه‌نویی خودش در این تمرین حضوری پررنگ داشت.

*حدود 100 نفر از طرفداران استقلال امروز از نزدیک تمرین این تیم را نظاره کردند. تماشاگران استقلال در بخشی از تمرین اقدام به تشویق بازیکنان کردند که در قسمت‌‌هایی علیه تیم پرسپولیس شعار می‌دادند. آنها نتایج این تیم در هفته‌های گذشته را به رخ رقیب دیرینه می‌کشیدند.

*منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی و سیروس دین‌محمدی امروز از نزدیک تمرین آبی‌پوشان را نظاره کردند.

*امیرحسین صادقی، محمد قاضی، پژمان نوری و مجید غلام‌نژاد 4 بازیکنی بودند که جدا از سایرین به بازی تنیس‌فوتبال پرداختند. تیموریان و عمران‌زاده به همراه بازیکنانی که در ترکیب اصلی بازی با ذوب آهن حضور داشتند امروز سبک‌تر از دیگران تمرین کردند.

*مسئولان استقلال امروز دستگاهی را سر تمرین آورده بودند که برای تمرین ضربه به توپ بود (برای تمرینات انفرادی بازیکنان به منظور ضربه زدن به توپ)، که این امر باعث تعجب بازیکنان شده بود و از یکدیگر راجع به این دستگاه سوال می‌پرسیدند.

تمرینات تیم استقلال فردا مجددا از ساعت 15 در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری خواهد شد و قرار است از هفته آینده تمرینات این تیم به زمین شماره 2 آزادی منتقل شود.

تیم استقلال روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.


آندو 8 میلیون جریمه شد

دیدار دو تیم استقلال تهران و استقلال اهواز از هفته 22 رقابت های لیگ برتر 21 دی ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که از سوی آندرانیک تیموریان، بازیکن استقلال تخلفی مبنی بر برخورد غیر ورزشی با بازیکن تیم مقابل صورت گرفت.

وی طبق بند الف فراز یکم ماده 22 آیین نامه انضباطی به پرداخت 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این رای در کمیته استیناف قابل تجدید نظر خواهی است

دانلود گل استقلال به ذوب آهن در مرحله یک چهارم جام حذفی

کلیپ تک گل استقلال به ذوب آهن توسط ساموئل

استقلال مدعی شماره 1 هر 2 جام

صعود به نیمه نهایی با دستهای عقـــاب

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی از ساعت 16 و 40 در ورزشگاه فولاد شهر و در حضور نزدیک به 4 هزار تماشاگر برگزار شد.

ذوب آهن در نیمه اول می‌توانست توسط غریبی به گل برسد که رحمتی مانع از گلزنی این بازیکن شد.

در ادامه این دیدار ساموئل در دقیقه 43 از روی نقطه پنالتی گل اول بازی را برای استقلال به ثمر رساند.

بازی بعد از این گل به صورت متعادل ادامه داشت تا اینکه داور در دقیقه 87 برای ذوب آهن پنالتی گرفت و  رحمتی پنالتی حدادی فر را دفع کرد.

با این اتفاق استقلال بازی را کنترل کرد تا با همان تک گل ساموئل به نیمه نهایی جام حذفی صعود کند.

قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا فغانی بود. وی به مجید غلام‌نژاد، امیر حسین صادقی،و آندرانیک تیموریان از استقلال و محمد صلصالی،مرتضی تبریزی و سینا عشوری  از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

استقلال با پیروزی در این دیدار به مرحله نیمه‌نهایی رسید و باید به مصاف مس کرمان برود. رویارویی قلعه‌نویی و مظلومی با استقلال و مس در نیمه نهایی جام حذفی نیز جالب خواهد بود.

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی،امیر حسین صادقی،حنیف عمران زاده،هاشم بیک زاده،مجید غلام نژاد،خسرو حیدری۰90+2 کاروالیو)،پژمان نوری،جی لوید ساموئل،آندرانیک تیموریان،سیاوش اکبرپور(73 آرش برهانی) و محمد قاضی(55 مهرداد اولادی)

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در حالی برگزار می شود که امیر قلعه‌نویی قبل از شروع این مسابقه در رختکن مشغول تماشای بازی گسترش‌فولاد و پرسپولیس بود.

* استعفای محمد رویانیان بلافاصله بعد از شکست تیمش مقابل گسترش فولاد از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس باعث تعجب امیر قلعه‌نویی شده بود و حتی اعضای تیم استقلال از این موضوع متعجب شده بودند.

* سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن قبل از شروع بازی با استقلالی‌ها خوش و بش کرد.

* جایگاه تماشاگران دو تیم در پشت دروازه‌ها پوشیده از برف است و ماموران هواداران دو تیم را به جایگاه‌های اصلی هدایت می‌کنند.

* بازیکنان تیم استقلال به محض ورود به زمین برای گرم کردن با تشویق تماشاگران روبرو شدند. استقلالی‌ها به شدت رحمتی را تشویق کرده و شعار می‌دادند تیم ملی بی‌سید نمی‌خواهیم نمی‌خواهیم. آنها همچنین از کی روش می خواستند تا رحمتی را به تیم ملی دعوت کند.

* حنیف عمران‌زاده باز هم توسط تماشاگران استقلال لقب سامورایی گرفت.

* مجید صالح مربی استقلال قبل از شروع بازی با بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن خوش و بش کرد.

* باشگاه ذوب‌آهن با نصب یک بنر یاد و خاطره شهید قاضی را گرامی داشت. ذوب‌آهنی‌ها روی پیراهن تیمشان قبل از آغاز بازی عکس شهید قاضی را حک کرده بودند.

* قاسم حدادی‌فر با امیرحسین صادقی و بازیکنان ملی‌پوش استقلال خوش و بش کرد.

تماشاگران استقلال به دلیل شکست پرسپولیس خوشحال بودند و علیه این تیم شعار می دادند.

* تمام بازیکنان تیم ذوب آهن به جز دروازه بان خارجی این تیم برخورد گرمی با قلعه‌نویی داشتند و به سمت وی رفتند.

*محمد قاضی، مجید غلام نژاد و آندرانیک تیموریان از استقلال قبل از بازی با تقوی خوش و بش کردند.

*شعار علیه پیام صادقیان و محسن مسلمان تحت عنوان » قلیونی، قلیونی» این بار به اصفهان و بازی استقلال کشید و تماشاگران ذوب آهن علیه این دو بازیکن سابق تیمشان شعار می دادند.

* سعید آذری، مسئولان کارخانه ذوب آهن، علی امیری و سید مهدی علوی در جایگاه ویژه نشسته اند.

* هاشم بیک زاده هر زمان که صاحب توپ می شود با تشویق‌های تمشاگران استقلال روبرو می شود. آنها مرتب شعار می دهند «هاشم، هاشم»

*هواداران استقلال پس از شکست پرسپولیس به گسترش فولاد در ورزشگاه فولادشهر، علیه علی دایی شعار می دادند.

*برف‌هایی که از روی سکوها و زمین مسابقه جمع‌آوری شده و به دور زمین ریخته شده است، موجب شده تا بازیکنان ذخیره دو تیم نتوانند به خوبی تمرین کنند.

*یک نابینا به اسم مهدی خلیلی که از هواداران ذوب‌آهن است و سه سال پیاپی تمام دیدارهای این تیم را به ورزشگاه می‌آید امروز نیز در فولادشهر حاضر است.

*چند تن از هواداران استقلال از چهارمحال بختیاری با لباس محلی به ورزشگاه آمده‌اند.

* امیر قلعه‌نویی بعد از پایان دیدار استقلال و ذوب آهن به وسط زمین رفت و به امیر حسین صادقی اعتراض کرد.

وی به دلیل اینکه صادقی مرتکب خطای پنالتی شد به این بازیکن معترض شد که این موضوع ناراحتی صادقی را در پی داشت. صادقی بعد از این اتفاق دستکش هایش را در آورد و با چهره‌ای ناراحت به رختکن رفت.

* سید مهدی رحمتی پس از پایان بازی سینا عشوری را در آغوش گرفت و به وی دلداری داد.

چه مسیر همـــواری . حالا بازی با مس تو تهران و بعدش هم فیــــنال . یه خسته نباشید به تمام بچه ها توی نتیجه گیری فوق العاده ایم ...

فقط آندو باید بذاره کنار این کاراشو دیگه داره گندش درمیاد و احتمال زیاد هم یه محرومیت نصیبش میشه ...

اینم برا لنگی های گرامی که فغانی فغانی میکنن

3 تا باخت تو لیگ داشتیم. سپاهان = نگرفتن 2 تا پنالتی و عصبی شدن هوادارا و کم شدن یک امتیاز(داور همین فغانی بود)

اس اس اهواز = پنالتی روی خسرو گرفته نشد و گل آرش درست بود . ذوب آهن = پنالتی روی نظری گرفته نشد یکیشون هم اخراج نشد

پـــــس = نوش جـــــونمون !

یکی هم واسه اونا گرفت که کلا لال بشید !

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خوشم میاد چند هفته س چه توی لیگ چه حذفی حسرت مونده دل حریفا که یــه دونه گل بزنن بهمون حتی از پنالتـــی ! البته به غیر از صبا با شاهکار استاد نوری ...

خیــــــلی میــــخوامت

تمرین در اصفهان

استقلال 45 دقیقه در محوطه هتل تمرین کرد

آبی‌پوشان پایتخت تمرین سبکی را در محوطه هتل کوثر انجام دادند. در این تمرین که به مدت 45 دقیقه طول کشید استقلالی‌ها تمرینات هوازی را سپری کردند. 

در حالی که قرار بود امیر قلعه‌نویی برای نشست خبری حاضر شود به جای او مجید صالح در کنفرانس حاضر شد تا در نهایت سرمربی استقلال خود نظاره‌گر آماده‌سازی شاگردانش باشد



بقیه عکسها در ادامه مطلب

*************************************
ادامه نوشته

تمرین بعد از دربی

گزارش تمرین امروز

تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل ذوب‌آهن در چارچوب مسابقات جام حذفی آماده می‌کند از ساعت 15 امروز برنامه‌های آماده سازی خود را پیگیری کرد. در تمرین امروز آبی‌پوشان محمد مهدی نظری، احمد جمشیدیان و کبه و امیر حسین صادقی غایب بودند.

* به مناسبت عید سعید مبعث میرشاد ماجدی با تهیه شیرینی از هواداران، اهالی رسانه و مسئولان و کادر فنی استقلال پذیرایی کرد.

* پژمان نوری که به دلیل درگذشت خواهر همسر خود تا همین چند روز پیش عزادار بود امروز با چهره جدید در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد.

* در ابتدای تمرین امروز سرمربی تیم استقلال بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت. قلعه‌نویی خطاب به بازیکنان استقلال گفت دربی برای ما تمام شده و خواهشا از امروز تمرکزتان را برای بازی جام حذفی مقابل ذوب‌آهن بگذارید. وی که فیلم بازی با پرسپولیس را تماشا کرده بود، نسبت به برخی بازیکنان استقلال گلایه کرد و مشاهدات خود را از روی فیلم به بازیکنان منتقل می‌کرد و تذکرات لازم را به بازیکنان انتقال داد.

* قبل از شروع تمرین امروز امیر قلعه‌نویی برای دقایقی با کاروالیو بازیکن برزیلی این تیم صحبت کرد. نحوه استفاده کاروالیو در تمرین امروز به شکلی بود که به نظر می‌رسد این بازیکن یکی از نفرات اصلی استقلال در دیدار روز سه‌شنبه خواهد بود.

* در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و سپس در قالب گروه‌های 4 و 5 نفره بازی آقاوسط را پشت سر گذاشتند. در این مرحله کرکری تیموریان، بیک‌زاده، اکبرپور و عمران‌زاده قابل توجه بود.

* سیاوش اکبرپور که روز گذشته در تمرین شرکت نکرده بود امروز پا به پای دیگر بازیکنان در کارهای گروهی حضور داشت.

* منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی و سیروس دین‌محمدی نفراتی بودند که تمرین امروز آبی‌پوشان را از نزدیک نظاره کردند. سرمربی تیم استقلال امروز با لباس گرمکن پا به محل تمرین گذاشت و در اکثر کارهای گروهی با بازیکنان تیمش بازی کرد.

* بعد از گذشت بخشی از تمرین بازیکنان همگی به بازی تنیس فوتبال پرداختند که به نظر می‌رسید سرمربی استقلال خودش این آیتم را برای تمرین امروز در نظر گرفته بود.

* تمرین دروازه‌بانان استقلال طبق معمول زیر نظر حمید بابازاده انجام شد و مهدی رحمتی آمادگی بالایی در تمرینات داشت. البته دروازه بان استقلال با گرفتگی عضلات روبرو شده است و حضور او مقابل ذوب آهن قطعی نیست به نحوی که خودرحمتی نگران این موضوع بود.

* آرش برهانی و کاروالیو تمرین چارچوب شناسی را پشت سر گذاشتند و زیر نظر مجید صالح اقدام به زدن ضربه می‌کردند.

* نیکو مربی بدنساز تیم ملی امروز در تمرین آبی‌پوشان حضور داشت و با حاج‌قاسم به گفت‌وگو پرداخت. وی برای دقایقی نیز در حضور امیر قلعه‌نویی با خسرو حیدری نیز به گفت‌وگو پرداخت.

* با توجه به تعطیلی امروز چیزی حدود 100 نفر از طرفداران استقلال در کمپ مرحوم حجازی حاضر شده و در سکوت کامل برنامه‌های تاکتیکی را نظاره می‌کردند. سوژه اصلی آنها بحث دربی و تساوی بدون گل استقلال و پرسپولیس بود که بازیکنان آن را پشت سر گذاشتند.

* با توجه به اینکه آبی‌پوشان روز سه‌شنبه در چارچوب جام حذفی به میدان می‌روند بازیکنان تمرین پنالتی انجام دادند.

آبی‌پوشان آخرین تمرین خود را قبل از دیدار با ذوب‌آهن فردا در اصفهان برگزار خواهند کرد