loading...
هواداران متعصب رئال مادرید
میلاد بازدید : 5 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

آدان در خصوص تمام آنچه پس از حضور برابر مالاگا و سپس دومین حضورش در ترکیب اصلی مقابل رئال سوسیداد تجربه کرد، اظهار داشت: در هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی شنیده‌ام. تلاش کردم خودم را از این مسائل بیرون بکشم. می‌دانم که به دلیل تلاش زیادی که کردم، جایم را در ترکیب اصلی تیم به دست آوردم. 16 سال است که در مادرید هستم و هیچ چیز مرا شگفت‌زده نمی‌کند.

وی ادامه داد: برخی عقاید و نگاه‌ها غیرمحترمانه بوده است. من بخشی از این تیم هستم. به کسانی که نمی‌دانند من از کجا آمده‌ام می‌گویم که از بازیکنان آکادمی رئال بوده‌ام. می‌دانم چگونه به اینجا رسیده‌‌ام و مثل همیشه می‌خواهم ادامه دهم.

دروازه‌بان رئال مادرید که پس از دریافت کارت قرمز با عصبانیت راهی رختکن شد، خاطرنشان کرد: سرمربی یازده مرد اصلی را برای این مسابقه انتخاب کرد و می‌خواستم با 100 درصد توانم بازی کنم. من و سرمربی توجهی به حرف‌های سایرین نداریم.

آدان افزود: از اخراجم بسیار عصبانی شدم. هنگامی که به ندرت در سطح بالا بازی می‌کنید و داور تنها پس از 5 دقیقه شما را اخراج می‌کند، عصبانیت طبیعی است. از نظر من این حرکت کارت قرمز مستقیم نداشت.

وی اشاره کرد: پنالتی صحیح بود اما اخراج عجولانه بود. قبول می‌کنم که این بدشانسی من بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما رئال چه جایگاهی در پایان فصل به دست میاورد؟
    وبلاگم چطوریه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 752