loading...
هواداران متعصب رئال مادرید
میلاد بازدید : 4 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

یک روز بیشتر به انتخاب بهترین بازیکن فوتبال جهان نمانده است. کریستیانو رونالدو که به همراه لیونل مسی و آندرس اینیستا سه نامزد نهایی کسب توپ طلای فوتبال جهان است، از علاقه شدید خود برای به دست آوردن این عنوان ارزشمند خبر داد.

 

ستاره پرتغالی رئال‌مادرید در گفت‌وگو با روزنامه "دیونسا" اسپانیا در حالی که پیکان انتقاد و تمسخر را به سوی لیونل مسی نشانه گرفته بود، عنوان کرد: بر خلاف بعضی‌ها که تواضع دروغینی دارند، علاقه زیادی به کسب توپ طلا دارم. من به صراحت صحبت می‌کنم و مانند دیگران نیستم. علاقه زیادی برای کسب توپ طلا دارم و دلیلی ندارد که آن را پنهان کنم.

 

رونالدو هر چند که مستقیما نام مسی را نیاورد اما به نوشته این روزنامه اسپانیایی مخاطب اصلی او ستاره آرژانتینی بارسلونا است.

 

مسی سه بار به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شده است. او بارها اعلام کرده که به جایزه‌های شخصی اهمیتی نمی‌دهد.

 

رونالدو ابراز امیدواری کرد که سال 2013 را با موفقیت با رئال مادرید به پایان برساند: "امیدوارم در سال جدید بهترین بازی‌های خود را به نمایش بگذارم. امیدوارم بتوانم با بازی‌های زیبای خود توجه همه را جلب کنم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما رئال چه جایگاهی در پایان فصل به دست میاورد؟
    وبلاگم چطوریه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 746