loading...
هواداران متعصب رئال مادرید
میلاد بازدید : 4 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

آنتونیو آدان، دروازه بان ذخیره باشگاه رئال مادرید در جریان بازی یکشنبه شب این تیم مقابل رئال سوسیداد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در ترکیب ثابت تیمش بود. اما از همان ابتدا شاهد سوتهای انتقادی علیه حضورش در زمین و تشویق های پی در پی ایکر کاسیاس بود. او در جریان این بازی از زمین مسابقه اخراج شد و مورینیو مجبور شد تا کاسیاس را به میدان بفرستد.

درپایان این مسابقه آدان در گفتگو با خبرنگاران به این نکته اشاره کرد که در هفته های اخیر به او بی احترامی شده:« من براین باور هستم که در دو هفته اخیر احترامی که به او گذاشته می شد از بین رفته.»او دلیل این بی احترامی را حضور در درون دروازه رئال در بازی با مالاگا در آخرین بازی رئال در سال 2012 می داند.

آدان این روزها از خیلی چیزها ناراحت است و از صحبت هایی که در روزهای قبل از این بازی مطرح شده دلخور شده است. او در پایان این مسابقه به خبنرگاران گفت:« دو هفته است که صحبت های زیادی گفته می شود. من در حاشیه تمام این مسائل بوده ام. تلاش و کوشش من ، مرا تا به اینجا رسانده. هم تیمی هایم و سرمربی تیم از من حمایت می کنند و بقیه چیزها اصلا برایم اهمیتی ندارد. نظراتی درمورد من مطرح شده که به نظر من به نوعی بی احترامی به من است. من یکی دیگر از اعضای این تیم هستم و حق بازی کردن دارم و می توانم برای تیم بازی کنم. 16 سال است که در اینجا هستم. بعضی ها بدون آنکه از پرونده و رزومه خبر داشته باشند، دهان باز می کنند و نظر می دهند. برای خودم خیلی روشن و مشخص است که برای چه اینجا هستم و می خواهم همچنان در رئال بمانم.»

او در ادامه در مورد حضورش در ترکیب اصلی رئال در بازی هایش با مالاگا و رئال سوسیداد و نیمکت نشینی کاسیاس در این دو بازی گفت:« مورینیو یازده بازیکن اصلی برای حضور در زمین را انتخاب می کند. همین و بس.. من به نظراتی که در حاشیه تیم مطرح می شود، واقعا اهمیتی نمی دهم.»

آدان در ادامه در مورد خطایی که منجر به اعلام یک ضربه پنالتی به نفع سوسیداد و اخراج او از زمین شد ، اعلام کرد که او مرتکب اشتباه شده ولی کارت قرمز را جریمه ای بیش از حد برای این اشتباه می داند:« شاید اعلام پنالتی به نفع تیم حریف درست باشد ولی اخراج من یک جریمه بیش از حد بود. بعد از اخراج زمانی که وارد رختکن شدم واقعا عصبانی بودم. این کاملا طبیعی است که وقتی بازیهای کمی را در لالیگا برگزار می کنی و حالا هم که در ترکیب تیم هستی، بعد از 5 دقیقه تو را اخراج می کنند. کارت قرمز ، بیش از حد سنگین و ناعادلانه بود اگر من مسئولیتم و وظایفم را انجام می دهم، داوران هم باید به زمین بیایندو وظایفشان را انجام دهند. این بازی، یک مسابقه ای بود که می توانست ایده آل و بی عیب و نقص باشد ولی درنهایت این طور نشد. . البته می دانم که عملکرد من در این صحنه هم چندان خوب نبود.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما رئال چه جایگاهی در پایان فصل به دست میاورد؟
    وبلاگم چطوریه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 760